fredag 18. juli 2014

Ikke så gode nyheter...

Ettersom jeg har forstått, går det ikke så bra med min bror, som har hatt nyre- og bukspyttkjertel transplantasjon. Jeg snakket med min mor på telefon i dag og hun kunne fortelle at han er så svak nå at han ikke klarer å gå. Kanskje dette er litt normalt siden han har hatt både blodpropp og helvetesild den siste tiden.

 Jeg skulle så gjerne vært på Riksen for å se om jeg kunne hjelpe og støtte litt, men situasjonen min pr dags dato gjør at det ikke er mulig for meg å reise dit ned nå.

Det er jo verst for min stakkars mamma, som går rundt hele dagen og bare tenker på situasjonen hans. Jeg vet ikke hvor kritisk denne tilstanden hans er akkurat nå og jeg kan heller ikke ringe sykehuset da jeg ikke er oppført som nærmeste pårørende og derfor ikke vil få ut noe informasjon om han.

Jeg håper virkelig han står det over og skal gjøre det jeg kan for å snakke med en viss person som kanskje kan hjelpe han på veien. Nå, mens jeg skriver dette, har jeg en så stor klump i halsen og tårer i øynene av urolighet at jeg faktisk må slutte av.

Vi blogges senere.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.