torsdag 3. juli 2014

Kvalitetsbevisst eller bare kresen...? +Litt Bildedryss

Akkurat det er det nok flere enn meg selv som lurer på. Jeg har vært innom plenty med butikker her i Sverige, men finner ingenting som frister meg. Nå lurer jeg på om jeg har shoppet opp alt som jeg har lyst på de andre gangene jeg har vært her. Det er jo ingenting igjen...

Vi var en tur til Marieberg i dag, men det eneste jeg fant, var en nattkjole som jeg egentlig ikke likte samt at jeg fikk en Pandora-charm av min snille ektemann (ekte Pandora og ikke PH sine...). Jeg fant ikke sko heller og vesker er jo helt ut etter at jeg kjøpte Mulberry-vesken til 9 000,- kroner ifjor. Da duger ikke vesker til kr 699,- lengre. 

Jeg lurer på om jeg er blitt kresen og kvalitetsbevisst/merkebevisst. Det var jo ikke slik ifjor. Da var det billige sko og billige klær som gjaldt.

Bildedryss
Vi var på en liten spasertur i går kveld. Er nødt til å begynne trimmingen igjen, etter sjokkbildene igår. Jeg ble jo helt satt ut av blubbete meg.

I går kveld gikk vi til Husabergudden som er en campingplass et par kilometer bortenfor her. Det går en nydelig turvei på grus. Denne hører til Vättern Rundt. Det var en del campingvogner, men ingen gjester, så sesongen er nok ikke begynt enda.

Det var hvertfall et fantastisk vær og nydelig solnedgang. Jeg liker solnedgangene her i Askersund. Idet solen går ned, blir lyset forandret til et fantastisk kobberlys og undertegnede mister pusten hver gang. Så nydelig er det.

Den vakre havnen
Kanskje vår kommende båt blir liggende her...
Visst er det vakkert
Landskyrkan
Det hjelper å trimme...
Gyldent sollys

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.