tirsdag 1. juli 2014

Morsomme personligheter...

Hehe, jeg vet nesten ikke hva jeg skal sette som overskrift på dette innlegget. Egentlig er disse personlighetene så patetiske at en rett og slett ikke kan gjøre noe annet enn å finne dem svært morsomme og underholdende.

Hva jeg snakker om? Jo, det skal jeg fortelle dere. Det er folk som ikke klarer å respektere at man har andre meninger enn dem selv. Det er lov å være uenig, visst er det det, men når man ikke aksepterer at noen har andre meninger enn seg selv, er det noe galt .

Herregud som mye dritt jeg har fått den siste tiden. Saken gjelder et filmklipp der såkalte "morsomme" hunder opptrådte. Jeg sa som jeg mente at jeg ikke syntes dette innlegget var noe særlig morsomt og skrev kun det. Det tok ikke lange stunden før det haglet med rasende sinte kommentarer, både i kommentarfeltet under filmen og i meldingsboksen min på Facebook. Jeg fikk til og med melding om at jeg bare kunne gå hen og dø.

Da tenker jeg: Det var da voldsomt da... Hele setningen som jeg skrev til dette filmklippet var dette:

I don't think this is funny

Og det var alt. Hvordan jeg kan ha fornærmet noen med denne setningen, skjønner jeg bare ikke. Jeg regner med at disse ikke har noe liv og må skape sitt eget drama. De er antagelig så opptatt av å hate at de leter med lys og lykter etter noen de kan slenge dritt til.

Jeg vil tro at disse savner innhold i livene sine når de ikke klarer å akseptere at andre har en annen mening enn seg selv. Jeg har jo skrevet tidligere som AFV og disse "morsomme" dyrene som egentlig faktisk er dyr som lider. Jeg respekterer at andre har meninger som ikke samsvarer med mine egne, men jeg ber dem ikke gå hjem og skyte seg av den grunn.

Hva som gjør at enkelte mennesker blir fra seg av raseri når de hører ting de ikke er enige i, vet jeg ikke.

Noe må det hvertfall feile dem...

Morsomme er de likevel

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.