mandag 14. juli 2014

Så er det begynt

Så er det nye og bedre livet igang. I går tilbakela vi kun 6,7 km, men det er nå en begynnelse. Det er bedre å starte på en strekning som en klarer, enn å måtte snu halvveis. Vi må jo også benytte sjansen siden været er så fint.

Vi foretrekker helst å gå om kvelden nå når det er så varmt. Vi gikk den vanlige veien, Kvernabekkvegen. Den er utrolig koselig, mer en hageby. Selvsagt måtte det komme noen fartsfantom farende på sykkel. Jeg fatter ikke hva de der folkene tenker på. De setter jo både seg selv og andre i fare, spesielt på en slik strekning der det er hager og masse barn som kan løpe ut i veien. De 10 dagene vi var i Sverige, så vi kun ÈN kondomsyklist og han syklet på veiskulderen. Andre så vi ikke selv om vi gikk tur på gang- og sykkelveiene, kun vanlige sykklister som var på sykkeltur i en passelig fart og ikke til fare for hverken folk eller fe.

Blomster er alltid pent
Jeg ser ikke så skjeiv ut i virkeligheten.
Bildet ble tatt med mobil og det har gjort at bildet er distorted
Jeg kjenner at turen i går gjorde godt. Jeg har fått gjort mer i huset i dag og humøret har steget et par prosent.

Trimloggen vil komme litt senere. Jeg har litt ps-problemer akkurat nå og må finne ut av dette først.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.