fredag 13. april 2012

Bestilt

Nå har jeg skjært igjennom. Timen hos neglestudioet er bestilt. Valget falt på Nails for You i Kong Oscars gate. Jeg sjekket på Vibb om det var noen omtaler av dette studioet og det var det. Det var flere stykker som var veldig fornøyd, så jeg tar sjansen. Eneste problemet jeg har, er at det var veldig vanskelig å forstå hva damen som jeg snakket med sa, så jeg ble litt skeptisk.
Det er ikke bra. Jeg mener; selv om den du snakker med har litt vansker med språket, betyr ikke det at de gjør en dårlig jobb. Dette viser bare holdningen som jeg har. Denne må jeg bare kvitte meg med.
Hvorfor skal språket være ensbetydende med hvordan en utfører jobben? Egentlig så fatter jeg ikke mine egne holdninger av og til.
Jeg ser at jeg må jobbe litt med disse holdningene. De irriterer meg som bare juling. Jeg regner med at jeg ble født skeptisk. Jeg er jo skeptisk til alt og alle. Regner med at det kanskje har noe med bakgrunnen min å gjøre...

Jeg har hvertfall fått time 20. april kl 16. Og jeg GLEDER meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.