fredag 6. april 2012

Ut på tur, aldri sur...

Nå har vi hatt oss en liten luftetur. Det gjorde godt, untatt i ryggen som har skåret seg igjen.
Det er isende kaldt ute. Det blåser nordavind fra både nord og sør, så en måtte iføre seg vinterhabitt.
Som dere ser av videoen er Oscar fremdeles litt pjuskete. Det blir ingen bading på han i dag pga den hersens ryggen.
Anyway, vi traff hvertfall en koselig, 2 år gammel hund av rasen Basset Petit. Oscar er blitt så gammel nå (13 år) og han er ikke så hissig på andre hanhunder lengre.


Vi hadde oss en liten tur i Steinparken. Det er så deilig å rusle rundt der oppe. Det er mitt favorittsted her inne. Baroniet koster for mye til at jeg har lyst til å gå der.


Det ble ikke så mange bilder fra spaserturen i dag. Hadde ikke lyst til å hendene ut av jakkelommen pga kulden, i tillegg hadde jeg en overivrig tass i band, men jeg fikk hvertfall tatt et av steinen Thulitt, en av mine favoritt-steiner. Det kommer nok bilder av andre steiner senere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.