lørdag 28. april 2012

Bomtur...

...igjen. Vi reiste jo ut på Ikea ikveld for å kjøpe arbeidslampe. Det kunne vi spart oss. Vi kjørte inn på parkeringsplassen og reagerte litt på at det var så lite biler, men vi tenkte ikke mer på det før vi kom inn. Så og si hele markedshallen var tom utenom noen få stålamper, litt bilder og annet skrot som stod slengt rundt om i hallen. Ikea holder jo på å flytte. Det hadde vi selvsagt glemt. De åpner den nye butikken 2. mai. Det betyr at det vil ta en god stund før vi orker å reise dit. Vi regner med at det blir fullt av folk de nærmeste ukene.

Vel, sur som jeg var gikk jeg likevel en tur inn på HM for å se om de hadde noe knask og det hadde de. Jeg fikk tak i en stilig jakke. Selv om det er feil farge gjør det ingenting. Den har en utrolig flott passform. Disse jakkene er så og si utsolgt nå, så jeg var glad jeg kunne kapre en i riktig størrelse.


I tillegg ble det litt shopping av smykkedeler på Panduro. Denne gangen var det deler til et pandora-armbånd. Jeg skal lage noen for salg. Disse er jo ganske greie. Man kan sette på de perlene/fargene man vil ha.

 
Vel, etter at jeg hadde handlet ferdig på HM, gikk jeg innom Panduro for å handle litt der også. Etter å ha soset rundt i butikken en stund og betalt for varene, skulle jeg gå til bilen. Da fikk jeg et lite sjokk; hvor i alle dager var posen som inneholdt jakken som jeg nettopp hadde kjøpt? Jeg kikket rundt i butikken, men uten å finne noe. Jeg spurte de ansatte om de hadde sett noe, men nei det hadde de ikke. -"Hvordan ser den ut?", spurte den ene, og jeg svarte "det er en pose fra Hennes & Mauritz". "Er det ikke den du har i hånden da". Joda, det var det. Går det virkelig an å være så susete? Det er vel snart på tide med gamlehjem, tenker jeg. §:o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.