onsdag 25. april 2012

Endelig litt tid...

...til å blogge. Det har gått i ett i dag. Innimellom alt det andre som jeg har holdt på med i dag, var jeg og hentet 2 pakker. I den ene pakken er det et par støvler. Jeg har dessverre ikke tid til å fotografere disse, men bilde kommer i morgen. De er utrolig fine. De hadde ikke igjen i min størrelse, så jeg tok sjansen på ett nr større. Kan jo putte sokker i dem.

En annen ting som jeg har fått unna i dag er et hjemmelaget gratulasjonskort. Jeg vil ikke si til hvem, men etter bursdagen kommer kortet til å bli lagt ut her til almenn beundring (hehe...).

I går var jeg en tur til legen for å ta noen blodprøver. Jeg fikk beskjed om å ta disse en uke før legetimen. Det legen sa var at jeg enten kunne ta prøvene på Haukeland eller legekontoret. Jeg valgte legekontoret siden jeg måtte ut i Dalen likevel. Det er en person på dette legekontoret som er så sur og mutt at en skulle ikke gå an. Hun gidder knapt å hilse når man kommer inn. Etter at jeg hadde satt meg i stolen, fikk jeg beskjed om at jeg burde gått på Haukeland for å ta denne prøven - det hadde legen sagt, påsto hun, men til meg hadde han sagt noe annet.
Heldigvis fikk jeg nå tatt disse prøvene allikevel.

Jeg skjønner ikke at folk gidder å bruke krefter på å være så sur. Jeg tror en av årsakene kan være at de trives med det...


Sure damer med sprøyter
skal man være litt forsiktig med...

Det andre som ble gjort i går, var at jeg fikk sendt fòr til min lille goklump. Håper han  liker det. Jeg må inn en tur og ta analkjetlene hans. Ettersom jeg forstår er de fulle. Så her må det klemmes. Gruer meg litt til å reise inn da jeg har det så godt her, men må man så må man. Får se en av de nærmeste dagene...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.