søndag 22. april 2012

Hva er det som er i veien med meg?

Mye, vil vel noen si, men jeg har fått store problemer når det gjelder å fotografere. På godt norsk kan det vel kalles for fotovegring. Jeg tar med kameraet ut, men klarer sjelden å ta det ut av sekken og gjør jeg det, blir det allikevel bare totalt tåpelige og uinspirerte bilder.
Jeg som før drog med meg kameraet overalt og knipset for harde livet. Jeg kunne ligge paddeflat på magen i vått gress for å få tatt akkurat det bildet jeg ville.

Jeg ser ikke motivene lengre og jeg sliter med å redigere hvis det overhodet finnes bilder å redigere på. Må virkelig si at jeg er bekymret nå. Tenk om jeg aldri klarer å fotografere igjen?


Denne fotovegringen har pågått lenge nå og har begynt å gi meg depresjoner når det kommer til dette.

Jeg vil så gjerne, men får det ikke til.
Er redd for at jeg kommer til å slutte med å ta kameraet med meg når vi skal på "ekspedisjoner". Det blir bare til at jeg sletter alle bildene likevel.

Hva skal jeg gjøre med dette?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.