torsdag 5. april 2012

Nå er det nok

Hvorfor klarer ikke politikerne å sette inn tiltak mot disse rumenske tiggerne og ranerne? Nå er det på tide med et forbud. Det går ikke an å få gå i fred på gaten lengre. For en tid tilbake hadde jeg en aggresiv, manlig, rumensk tigger etter meg da jeg var i Bergen Sentrum. Heldigvis klarte jeg å bli kvitt han. Slike situasjoner er IKKE gøy.
Noen av disse tiggerne er bare så uten moral og skrupler at det er helt ufattelig. Tenk å være så lavtsående at man raner/svindler gamle/syke mennesker. Hadde de kommet på min dør for å selge noe, skulle de fått tatt beina på nakken og stukket fortere enn svint. Har de ikke respekt for folk, skal de heller ikke få noen respekt. Så enkelt er det...
Disse to kvinnfolkene er bare så utrolig feige at nesten ikke finnes ord lengre:
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10049723
Jeg har aldri gitt og kommer heller aldri å gi penger til utenlandske tiggere.

Jeg er litt redd for at folk begynner å få aversjoner mot den vanlige rumener. Jeg tenker da på de som kommer hit for å jobbe/studere. Det kan ikke være særlig gøy for dem å kanskje bli satt i samme kategorien som sigøynerne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.