onsdag 11. april 2012

SOLGT

Nå er dette armbåndet sendt i posten til mottaker

Nå går jeg med et par ideer i hodet, men dette er hemmelig. Jeg vil ikke si noe om hvilken type smykker dette dreier seg, men jeg kan fortelle at det kanskje blir litt originalt.
I dag er jeg bare NØDT til å ta huset. Kjøkkenet ser ut som om en bombe har slått ned. Problemet er bare det at man har ikke lyst til å gjøre husarbeid når man mye heller vil lage smykker!!!!
Tror jeg trenger en hushjkelp snart. Noen som melder seg...?
I dag var jeg hvertfall å hentet ut en pakke fra Panduro. Gleder meg til å få tid til å sette meg ned og koooose meg med smykkelagingen.
Beading is therapi for troubled minds...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.