fredag 13. april 2012

Nye negler (snart)

Jepp-i-ty-jepp. Nå er det ikke lenge til jeg skal bestille time hos et neglestudio. Jeg skal ha nye negler til bryllupet, men jeg vil først prøve hvordan det virker. Er det noen av mine mange lesere som har erfaring med dette? Jeg har aldri hatt kunstige negler og lurte på f.eks hvor lenge de sitter, om de må byttes ut, eller bare etterfylles. Kan man lakkere dem på vanlig måte?


I dag våknet jeg også opp med et skyhøyt blodsukker. Skjønner ingenting. Nå har jeg satt en god del ekstra insulin og håper at det skal normalisere seg i løpet av dagen. Det sliter veldig på kroppen å ha så høyt blodsukker over lengre tid.

I løpet av dagen skal selvangivelsen ordnes. Det er alltid godt når den er innlevert. Det er noe skitt å holde på med. Etterpå blir det litt mer registrering av smykkedeler.
Til slutt skal jeg fjerne all limet som har på fingrene. Superlim sitter jammen meg godt. Fatter ikke hvordan jeg klarer å lime fingrene hver gang jeg skal benytte den typen lim...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.