lørdag 14. april 2012

Merkelig reklame og nye sko...

I går hentet jeg 3 pakker i posten. Den ene inneholdt skjerf og de to andre sko. Jeg ble kjempefornøyd da jeg prøvde dem på. Selvsagt er de røde litt for store (str 36), men jeg kommer til å bruke halvsåle samt kippe-hæl. Da sitter de perfekt. Disse kjøpte jeg på Nelly. Har kjøpt en del sko der og har stort sett vært fornøyd.
De svarte skoen kjøpte jeg på Brandos. Den siden bør dere sjekke ut jenter. De har et utrolig sortement i sko. Disse svarte er i str. 35 (hurraaa!!). Ble skikkelig glad da jeg fant pene sko i "min" størrelse. De har en del andre sko i denne størrelsen også, så det er bare å sjekke ut nettsiden.

Over til noe annet:

Denne reklamefilmen har fått årets versting-pris. Her er det bare en ting å si: Hjelp!!!
Jeg tror ikke jeg noen gang har sett en verre reklame. Hva i himmelens navn har denne reklamen med klesmerket å gjøre? Filmen er rett og slett så elendig og komisk at den nesten blir bra, men det er bare nesten.
Jeg blåser faktisk i om kvinnen blir gjort til salgsobjekt her, pga av det tåpelige budskapet.
Se og le...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.