torsdag 19. april 2012

Sliten

Å du store for en dag. I dag har jeg virkelig gått berserk i butikken. Har vindushoppet altfor mye. Jeg var til og med inne på Vinci og kikket på Mulberry-vesker. Den jeg likte best kostet 9000 kroner og var driiiitfin. Får heller drømme til lysten på den vesken går over. Har som vanlig utgifter denne måneden også.
Jaja, litt handling ble det jo. Jeg fikk kjøpt litt sminkesaker. Gud hjelpe for noen priser det er på slikt. Øyenskygge til nesten 800 kroner??? Men ok, jeg måtte jo ha det...

Har man ingen til å ta bilder av seg,
må man gjøre det selv...

God middag på Lido
Pudder og øyeskygge fra Guerlain
Mascara fra Estee Lauder
Base til mascara fra Shiseido

På vei hjem fra bussen
sto denne solen og smilte til meg

Det ble en heldag i sentrum og det var skikkelig deilig. Det var den fineste vårdagen vi har hatt til nå. Jeg reiste vel til byen ca kl 1030 og var hjemme kl 17. Nå skal det bli godt med en kopp kaffe før jeg køyer...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.