lørdag 21. april 2012

Resultatet

Så har jeg endelig fått nye negler og jeg er utrolig godt fornøyd. Det virker som ordentlig solide negler.Denne salongen kan jeg varmt anbefale. Det var skikkelig dyktige jenter og hyggelige jenter. Hun jeg var hos het Lisa og var antagelig fra Romania. Skikkelig søt jente. Det ble litt vanskelig med kommunikasjonen siden vi var like sjenerte begge to, men det er noe som kommer til å gå seg til med tid og stunder.
Lokalene var kjempefine og ligger i Kong Oscarsgate 45.

Siden jeg aldri har gjort dette før, ble det en koselig opplevelse. Det første jeg ble spurt om da jeg kom inn, var om jeg hadde lyst på kaffe og det varmet en kaffetørst kropp som var gått tom for kaffe hjemme  §:o).
Seansen tok 90 minutter og det var vel anvendte penger.

Kjempefornøyd

Hyggelig interiør
Denne var så nydelig
For de av oss som har lyst til å prøve denne salongen, her er linken:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.