torsdag 12. april 2012

Pakke i dag

I dag fikk jeg en liten pakke fra Marelyons Design som er på Epla. Det var noen utrolig nydelige ringbaser, og det var MANGE. Jeg har ikke rukket å telle dem da jeg måtte gå i gang med å lage ringer med det samme.
Det låg også 2 overraskelser med (elsker slikt). Det var 2 ringer. De kommer jeg til å bruke mye.


Disse skal jeg bruke mye

Egenproduksjon
Noen av disse ringene kommer til å bli lagt ut for salg på bloggen min samt på Epla om en liten stund
Ellers i dag har jeg hatt en ganske slitsom dag kroppslig sett. Jeg våknet opp med et blodsukker på rundt 40. Er ikke sikker, men det var hvertfall så høyt at blodsukker-apparatet ikke kunne måle det, og det slutter å måle på rundt 40. Jeg hadde problemer med å stå oppreist pga av dette. Jeg klarte ikke å puste skikkelig. Det har fortsatt å være faretruende høyt i gjennom hele dagen. Jeg skjønner ikke helt dette. Jeg setter den insulinen som jeg skal, men det ser ikke ut som om det virker ordentlig. Forklaringen kan også være at jeg kan ha en infeksjon. Har hatt mistanke om dette ganske lenge nå...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.