mandag 30. juni 2014

Billig er Best...? Up My Arse!

Det er IKKE riktig i dette tilfellet. Herregud som jeg ser ut!

Som jeg skrev i forrige innlegg, måtte jeg til en negledesigner i Asker for å fikse en negl som var gått av. Jeg leitet en stund rundt på internett til jeg fant en som kunne tilby gel-negler. Glad og fornøyd satte vi nesene våre mot Strøket i Asker sentrum og håpet at jeg skulle få en ganske lik negl som de andre jeg hadde, uten stempelet selvsagt.

Resultatet ble langtfra vellykket. Jeg endte opp med en negl som ikke så ut som en negl i det hele tatt. Formen var feil, fargen var feil og den franske manikyren var feil. Hun brukte toppen 10 minutter på å gjøre seg ferdig og prisen var 95,- kroner.

Hun visste absolutt ikke hva hun drev med. Hun spurte hele tiden "Har neglen riktig form nå?", "Hva synes du om den franske manikyren, er den grei?", "Er neglen like lang som de andre neglene dine?". Klart jeg sa "ja" til disse spørsmålene. Skulle jeg sagt "Nei, det ser aldeles for jævlig ut. Dette gidder jeg ikke betale en krone for!".

Neglen så faktisk mye bedre ut med plaster på.

Enn så lenge. Da vi nærmet oss Askersund, meket jeg at neglen ikke var som den burde. Den virket løs og jeg hadde rett: DEN FALT FAKTISK AV!!!

Går det an??? Jeg har hatt neglen i ca 4 timer og lengre satt den ikke. Maken til dårligere arbeid har jeg ikke sett i hele mitt liv. Jeg er sikker på at jeg kunne gjort dette bedre selv, hadde jeg hatt det riktige utstyret.

Jeg tror faktisk ikke jeg gidde å få fikset neglen mens jeg er i Sverige. Tar ikke sjansen på at enda en negl skal falle av. Nei, takke meg til Nails for You. De KAN negler og gjør en flott jobb på den fronten.

Nå ligger neglen i søppelet der den hører hjemme...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.