lørdag 21. juni 2014

Stempelet skiftes ut

Siden jeg var så misfornøyd med stempelet som jeg fikk i går, fikk jeg tilbud fra neglesalongen om at de kunne endre dette, uten at det skulle koste meg noe. Det var jo min egen skyld. Manikyristen min satte på det stempelet som hunt trodde jeg ville ha, så jeg får takk meg selv for dette. Nå var jeg altså i kontakt med salongen igår kveld og det ser ut som de kan ordne det idag. Nå venter jeg bare på telefon. Det ser ut til at jeg kan få en ny time allerede idag.

Denne salongen yter fantastisk service og jeg har absolutt ingenting å klage på. Jeg er bare møkklei av å dra til sentrum hver eneste dag. Det har gått i ett med avtaler hele denne uken og jeg tenkte at jeg skulle være litt husmor lørdag og søndag, men dengang ei.

Jaja, det blir vel ei råd, sa kjerringa7

Ha en fin dag alle sammen §:o)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.