søndag 22. juni 2014

Rikshospitalet: Småskumle nyheter


 Som dere vet, er min bror innlagt på Rikshospitalet for å få ny nyre. Operasjonen gikk knirkefritt, men nå er det litt for spennende igjen. Siste meldingen tyder på at de ha mistanke om avstøtning og er derfor gått i gang med immundempende intravenøst. Det er sikkert udramatisk og vanlig at kroppen reagerer fordi den nettopp har fått nye organ, men for oss vanlig dødelige, som ikke har så mye greie på dette.

Jeg ser ikke på meg selv som kristen. Jeg er religiøs og tror på en gud, men ikke den guden som andre religioner tror på. Jeg har min egen og nå er faktisk jeg også begynt å be. Det er liksom det eneste en kan gjøre i en slik situasjon. Jeg tror likevel at dette kommer til å gå bra og vi kommer til å sende en blomsterhilsen i morgen og ønske han lykke til videre.

Krysser fingre, tær, bein, lunger, nusser og hår for at alt ordner seg.

Måtte alle engler stå oss bi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.