fredag 20. juni 2014

French is Great!


Så ble jeg endelig ferdig med alle avtalene denne uken og godt er det. Nå er jeg møkklei av å dra til sentrum. Jeg hadde egentlig planer med bestekompisen min, om en bytur i morgen, men jeg har bare ikke krefter til det. Jeg MÅ gå igang med alt som skal gjøres før ferien. På søndag skal antrekkene settes sammen og det blir en heldagsjobb i seg selv.

Siste avtalen denne utken, var neglesalongen. Denne gangen ble det fransk med hvite stempler. Jeg ville helst ha blomster, men jeg får takke meg selv fordi jeg glemte å si ifra hvilket mønster jeg tenkte på, men det ble kjempefint med blader også. Jeg har alltid vært glad i hvitt og det enkle. Hos meg er det Less is More. Jeg pleier å si til meg selv hver gang jeg går fra salongen at neste gang at det kan da ikke bli bedre enn denne gangen, men hver eneste gang blir jeg imponert over hvor dyktige disse jentene er.

Jeg har derfor så godt som bestemt at førstepremien i årets julekonkurranse kommer til å bli et gavekort fra denne salongen (ikke sponset produkt) på en neglebehandling. Dessverre finnes denne kjeden kun i Bergen, men hvis vinneren f eks ikke bor her, kan jo vedkommende gi gavekorte i julegave til noen de kjenner som bor her, eller de kan bruke det hvis de er på en dags-/helgetur her.

Nå har jeg ikke bestemt meg enda, men jeg synes det høres ut som en god ide. Jeg regner med at det er en del som besøker denne vakre byen og som har lyst på lange negler, eller annen behandling.

Derfor lurte jeg på om det kunne være en ide med en slik premie? 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.