søndag 15. juni 2014

Huheiii! Hvor det kommer til å gå!

Den kommende uken kommer til å bli så travel at jeg snart ikke vet hvilken fot jeg skal stå på av bare stress. Det er fullt opp med avtaler så og si hele dagen og jeg kjenner allerede at stressnivået er på vei opp.
Jeg er IKKE flink til å takle stress da jeg får to vidt forskjellige reaksjoer:

Enten blir jeg så stresset at jeg hyperventilerer, eller jeg blir så stresset at jeg bare setter meg ned og stirrer tomt ut i luften med store, oppsperrede øyne.

HVORFOR MÅTTE JEG LEGGE ALLE AVTALER TIL SAMME UKEN?????

Jeg er elendig på å planlegge og nå nærmer jo Sverige-turen seg også. Den er nøyaktig 2 uker unna og neste søndag skal jeg begynne å finne frem antrekk og kombinere disse med smykker og sko. Jeg har også 3 forskjellige alternativ til reiseantrekk og klarer ikke å bestemme meg. Tror jeg må ta den gode, gamle elle-melle-metoden for overhode å komme frem til en konklusjon, men resultatet av dette blir at jeg bare blir enda mer stresset da jeg finner ut at jeg ikke liker noen av reiseantrekkene - egentlig.

JEG TRENGER PROFESJONELL HJELP TIL PAKKINGEN UT UTVELGELSEN!

Selv om vi bare skal være borte i ca 10 dager tilsammen med hotellovernattingen på Holmen i Asker, er jeg sikker på at jeg kommer til å pakke ned altfor mye. Som vanlig. I fjor hadde jeg med meg 5 par sko, 4 bukser, 12 topper og gensere pluss alt det andre som vi damer trenger. Hvordan jeg skal klare meg med en koffert når vi skal fly til andre destinasjoner, er en gåte. Jeg trenger faktisk et pakkekurs...

Her er oversikten over ukens planer:

Så nå forstår dere sikkert hvorfor Moffeliten har åndenød. Jeg har også gått og vridd hjernen for å finne ut hva jeg skal skrive om her på bloggen, innimellom alle gjøremålene. Jeg har utrolig lyst til å skrive om Tilly, men det tror jeg ville blitt ganske så tomme innlegg. Det er grense for hvor mye en kan skrive om en hund som ikke er kommet enda. Det finnes jo endel hundetema/dyretema jeg kunne skrevet om, men har litt grums på hjernen for øyeblikket.

Hvis dere har noen ønsker om ting som dere vil at jeg skal ta opp her på bloggen, er dere hjertelig velkomne til å gi et lite tips.

Ha en kjempefin søndag videre alle sammen §:o)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.