tirsdag 3. juni 2014

Dette hadde jeg ikke godt av...

Sånn kan det gå når man får for mye frisk luft. Moffeliten ligger strødd på sofaen i forkjølelse og feber og er driiitsur. Hun visste på forhånd at hun kom til å bli syk av å reise inn til Rosendal. Mine bylunger er rett og slett ikke vant til slik luft. Dessuten haaater jeg å være forkjølt om våren og sommeren da det tar så lang tid å bli frisk. Det går fint å være syk om vinteren, men sommeren er så kort og en er syk så lenge. Nå gomler jeg paracett og iskrem, som min snille ektemann kom med i går. Iskrem er et vidundermiddel når man er syk eller lei seg. Den kurerer det meste og når is blir fortært framfor videoen, som kjører en god kriminalhistorie (Midsomer Murders), kan en vel egentlig ikke ha det bedre som syk.

Husarbeidet får seile sin egen sjø. Min kjære er veldig flink i huset, men vi kvinner vil jo helst gjøre tingene selv fordi vi liker å ha kontroll. Det er utrolig hvor vanskelig det er å slippe kontrollen når det kommer til denne typen gjøremål. Jaja, jeg får øve meg, så blir jeg vel flink til dette også.

Tror jeg...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.