onsdag 11. juni 2014

Smoothie - Småsur

Siden min kjære er syk i dag, laget jeg en liten smoothie som kunne få han i godt humør. Denne smoothien bærer navnet Småsur og er ganske så syrlig. Den er også fin å fryse til pinneis.

Småsur - Smoothie
Ananas (ikke på boks)
Mango
Appelsinjuice
Sitron - noen få dråper
Vaniljeis
Kakaopulver

Bland hele sulamitten untatt kakaopulveret. Kjør det i smoothie-maskinen og fyll i glassene. Dryss litt kakaopulver over.

Jeg manglet kakao, så deter derfor den ikke er på bildet. Jeg synes denne ble kjempegod, men som all smoothie, er den en kaloribombe!

Jeg er forresten nødt til å skaffe meg en ordentlig smoothie-maker skal jeg fortsette dette her. Stavmikseren som jeg bruker, bråker jo akkurat som en boremaskin og det orker jeg ikke.

Håper dere liker smaken på den hjemmesnekrede smoothien, så kommer jeg tilbake med et eller annet interessant eller mindre interessant blogginnlegg i morgen.

Tooodeloooo!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.