søndag 8. juni 2014

Fant en skatt

Som dere vet, har vi holdt på med å rydde utav boden i kjelleren og siden vi holder på med det, har vi også sortert en masse ting som har vært i kassene og kastet saker som vi ikke bruker lengre. Oppi en av kassene kom vi over mappen til Oscar Amadeus og inni den mappen fant vi en skatt. Nemlig noen barnetegninger som ble gjort av en liten jente i 1999/2000. Jeg husker ikke eksakt året, men Oscar var antagelig valp/unghund på det tidspunktet.

Vi er veldig glade i barnetegninger og jeg er sikker på at hadde vi hatt barnebarn, hadde vi dekket veggene med tegningene deres. Jeg hadde også en tegning som ble laget av de første barnene som jeg passet tidlig på 80-tallet. De ER en eller plass, men for øyeblikket klarer jeg ikke å finne dem.

Her er hvertfall tegningene som ble laget til Oscar dengang han var liten:


2 portretter av Oscar


Er de ikke herlige?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.